Termeni si conditii service

Produsul nu poate fi preluat prin acest serviciu in cazul in care:

  • produsul nu face parte din gama de produse: FLEX.
  • produsul nu are placuta cu numarul de identificare intacta;
  • produsul este in afara perioadei de garantie;
  • produsul este in perioada de garantie, dar defectul nu face obiectul garantiei;
  • produsul nu este insotit de toate accesoriile din dotarea standard (acestea sunt  necesare pentru testarea corecta si completa in service);
  • produsul nu este insotit de copia dupa factura/bon fiscal si certificatul de garantie.

Clientul va suporta toate costurile de: transport, constatare si reparatie in situatia in care defectul nu face obiectul garantiei.

In cazul in care defectul nu face obiectul garantiei:

  • repararea produsul defect se face dupa ce clientul accepta devizul de reparatie rezultat in urma constatarii tehnice;
  • returnarea produsului reparat se va face numai dupa achitarea integrala a facturii finale de reparatie sau acceptului de plata ramburs la curier;
  • daca dupa prezentarea devizului, clientul refuza reparatia, atunci pentru returnarea produsului clientul trebuie sa achite taxa de constatare si transport prin plata ramburs la curier;
  • daca clientul nu achita valoarea facturilor si echipamentul nu este ridicat in termen de 45 zile de la data informarii asupra finalizarii interventiei in service, atunci se considera bun abandonat si va trece fara nicio notificare sau formalitate prealabila in proprietatea PARTENER SRL.

Ne rezervam dreptul de a refuza repararea produsului dumneavoastra daca din cauza unor interventii neautorizate anterioare, exploatarea aparatului nu se mai poate face in conditii de siguranta. In acest caz clientul va suporta toate costurile de transport si constatare pentru a reintra in posesia produsului.

De asemenea, produsul va fi preluat numai daca produsul este ambalat corespunzator si coletul este marcat cu eticheta FRAGIL.

Clientul are obligativitatea verificarii integritatii coletului returnat din centrul service. Prin semnarea documentului de predare (awb), clientul confirma integritatea produsului receptionat si renunta la orice pretentii ulterioare.

 □ “AM CITIT SI SUNT DE ACORD CU TERMENII SI CONDITIILE DE MAI SUS”

OBS: bifarea casutei de mai sus tine loc de semnatura electronica